reklama

Predsavzatie na rok 2012 : "Byť 366 dní šťastná"

Úprimne si priznajme, že každý z nás sa na chvíľu zamyslel nad rokom 2011. Nad tým koľkokrát sme sa cítili šťastnými, koľkokrát pre zmenu smutnými, čo sme získali a čo stratili...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

...nie som výnimka. Môj minulý rok nebol ani smutný a ani veselý. Zlatý stred. Všetky sklamania z nepriaznivých udalostí a nepekných dní vyrovnalo to najlepšie. Moji kamaráti a rodina. Ani v tom najideálnejšom sne by ma nenapadlo, koľko veľa toho vedia vynaložiť práve pre mňa. Nemýľme si pojmy s dojmami. Nič materiálne sa nekonalo. Bola to obrovská kopa úsmevov, gest, iskier v očiach, pozitívnych riadkov, viet, slov.Cítim sa zaviazaná a preto v roku 2012 budem 366 dní šťastná práve pre nich, lebo teraz už viem, že najlepší budič života a zároveň doktor zlých nálad je len pozitívne naladený človek :)

Magdaléna Výbohová

Magdaléna Výbohová

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

...obyčajne neobyčajné dievča s radosťami a starosťami bežného študentského života :) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu