reklama

Chýba mi...

...najlepšia kamarátka, s ktorou sa človek nikdy nenudí,mama, ktorá by ma pohladila po vlasoch a povedala mi, že život je občas taký.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

...starká, ktorá mi miliónkrát pripomenula, aby som sa tu s nikým nevyspala, VIP spoločnosť, ktorí sú úplne nenahraditeľní, spolužiačky, ktoré mi vždy vyčaria úsmev na tvári, ostatní kamaráti, moja dedina a aj tie dedinské klebety, moja posteľ, halušky...a chýbaš mi aj ty.Takto sa cítim mesiac aj dva týždne po tom ako som išla prvýkrát do sveta sama..zarábať. Nie nadarmo sa hovorí : "home sweet home". :)

Magdaléna Výbohová

Magdaléna Výbohová

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

...obyčajne neobyčajné dievča s radosťami a starosťami bežného študentského života :) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu