reklama

Dážď a bicykel. Kamaráti.

Prvé holandské prekvapenie, ktoré na mňa čakalo, boli bicykle. Všetci bicyklovali. Malí, veľkí, strední, dôchodcovia, nedôchodcovia, ľudia v teplákoch, v smokingoch, ženy v šatách. Jednoducho-všetci. Viac bicyklov ako áut.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Povedala som si, to je super,užívanie slnka, trošku relax, ochrana životného prostredia a tak. ..začalo pršať a ja som mala v harmonograme dopraviť malého človiečika bicyklom do škôlky (15 min.). Volám jeho otcovi, celá nervózna, že čo mám robiť, veď prší...bicyklovať sa jednoducho nedá. Ten sa zasmial a že "...dajte si s malým kapuce". Pozrela som sa na malého a pomyslela som si,že to nie je normálne, že budem vyzerať ako nekompletná...s ročným dieťaťom v lejaku na bicykli. No keď musím, tak musím. Vyštartovala som a na cyklistických chodníkoch nebolo o nič menej cyklistov. Ja som strúhala rôzne ksichty, lebo mi samozrejme ten lejak vadil a oni sa tvárili úplne prirodzene s úsmevom. Teraz s odstupom času, keď tu prší sedem dní bez prestania...bicyklujem aj ja s úsmevom a vôbec mi to nevadí.Holanďania sú super, lebo s dažďom sa kamarátiť dá, dá, dá...

Magdaléna Výbohová

Magdaléna Výbohová

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

...obyčajne neobyčajné dievča s radosťami a starosťami bežného študentského života :) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu